מי שמש | תוכן לאתר

האתר החדש של מי שמש, תאגיד המים והביוב של בית שמש, עלה לאוויר! אני על החפירות, לא, אין צורך לסתום את האף. לא החפירות של קווי הצינורות. אני זו ששיגעתי את הצוות של מי שמש עם כללל השאלות שתושב עלול לשאול כשהוא צריך לעדכן מספר נפשות בבית, או כשהוא מתלבט אם יש לו נזילה. ואז תרגמתי […]

חיה לנדאו | קונספט ותוכן לאתר

לכתוב תוכן לאנשי המספרים זה תמיד מאתגר. ככה זה כשאני כותבת לרואי חשבון, ליועצי השקעות, לסוכנויות פנסיוניות ועוד. מצד אחד, חשוב לי להכניס קלילות וקולולוש (הרי בשביל זה באים דווקא אלי!) מצד שני, לשמור שזה לא יבוא על חשבון הרושם המקצועי, וחיה באמת מקצוענית. זה איזון עדין. לאורך כל תהליל הכתיבה שתינו היינו על האיזונים […]

בול עץ | פיצוח אסטרטגי ודמותגים

בול עץ הוא אתר קטלוגי של ערכות יצירה והפעלה למוסדות. הילה, האגדה שמאחורי האתר, הגיע האלי לא רק בגלל שרצתה תוכן חווויתי וקליל, היה לה גם אתגר אסטרטגי שהיא רצתה שאפצח: איך יוצרים בידול בין מוצרים שעלותם שקלים בודדים למוצרים בעלות של עשרות שקלים ויותר, באיכות ובאופי שונים לגמרי, כשכולם מופיעים באותו אתר, וקהל היעד […]

רימייל | דף מכירה למערכת דיגיטלית

דף מכירה למערכת דיגיטלית לחנויות ונותני שירות שמתמודדים עם חסימות וסינונים האתגר: איך מסבירים איך עובדת המערכת, עם כמה שפחות סימני שאלה אצל קהל היעד הפיצוח: לדבר פשוט פשוט פשוט. להוריד כל מילה טכנולוגית, ורק לגעת בכאב. ולבנות תהליך מכירה בדף המשלב צילומי מסך והסבר על התהליך בצורה פשוטה.

עולות לאוויר | דף מכירה

האתגר: לגרום ללקוחות, שקראו כבר עשרות דפי נחיתה על תכניות ליווי, להבין מה שונה כאן הפעם הפיצוח: לבקש מראש מהנשים ברשימת התפוצה אליה מיועד הדף – לשתף בחלומות עסקיים שהן חולמות עליהן כבר הרבה זמן. את החלומות להביא בדף בקרוסלה, שנותנת רעיונות לפתח את העסק, ויוצרת הרגשת פומו להפסיד משה, ככה שהדף אטרקטיבי ומחבר לחלומות […]

רחלי שפירא | אסטרטגיית שיווק ותוכן

רחלי היא צלמת שמאוהבת בילדים מכל הסוגים, גם עקשנים, מופרעים, חמורי סבר או פחדנים. היא מלאת שיק של פרטים קטנים ו…יש לה נטייה לשובבות פוטוגנית:) את רחלי ליוויתי בכל תהליך שדרוג המותג שלה, וביחד בנינו את הדרך לצרוח את המקצוענות המשוגעת שלה לכל העולם. כשהגענו לשלב של בניית האתר, זה היה טבעי שאלווה את רחלי בתהליך […]

אופיר זילביגר | אסטרטגיה וניהול סושיאל ברשתות חברתיות

מספרים עשויים להיות עסק משעמם וניהול כלכלת המשפחה, עוד יותר בעיקר אם אתם משתדלים להתחמק מהתחום הזה, ובמיוחד אם אתם צריכים שירות של יועץ לכלכלת המשפחה. המטרה שלנו היתה להפוך את כל הנושא הקצת מאיים הזה, לקליל, מהנה, סימפתי ולפעמים אפילו מעלה חיוך. ועכשיו, כששברנו א ת ההגנות הראשונות, אפשר לדבר על מה שחשוב ונחוץ. […]

עיריית מודיעין עילית | מצגות יח”צ

אקסל זה טוב להעביר נתונים. אבל נתונים לא מרגשים, לא מציתים את הדמיון, אפילו לא ממש משכנעים. כדי לספר ע למשהו גדול באמת שעושים צריך לספר את זה בתמונות להעביר את זה בסיפור ליצור חוויה. וכשעובדים מול ארגונים מתקצבים, משרדים, עמותות, ארגונים – זה חשוב שבעתיים.   כל אחת המצגות הללו מספרת סיפור על עוד […]

עזר מציון | הצעות והגשה לתרומה

שילוב בלתי אפשרי של כתיבה שהיא גם נוגעת בלב וגם מקצועית ועניינית, גם יורדת לפרטים הטכניים וגם מגלה טפח על האנשים והרגשות שמאחורי הנתונים. זה לא קל, הפיצוח הזה אבל כשעושים את זה מקצועי, זוכים להביא עוד טוב לעולם. וזה מה שריגש אותי בפרויקט הזה יותר מהכל, הזכות לקחת ולהיות חלק.

עזר מציון | הפקת תוכן לחוברת יח”צ

יח”צ יכול לעורר פיהוק אבל הוא גם יכול לסקרן, להצית את הדמיון להסעיר את הלב ולפתוח אותו לנתינה, לאהבה ולתרומה. כדי שהוא יהיה כזה הוא צריך לספר סיפורים אנושיים במינימום מילים ומקסימום חוויה. בויז’אל שמספק הנאה כמעט כמו סרט בנטפליקס. שותפים: ‘אייקון’ ו’בשבע’