שנה: 2000

הלקוח: אוסף מכירות פומביות

אוסף מכירות פומביות | פיצוח וקריאייטיב למותג חדש

קצת רקע:

אוסף הוא בית מכירות לממכר ספרים ישנים, עיתונים היסטוריים, מסמכים מפעם, פיסות עבר (ידעתם שיש מכירות כאלה בכלל?)

שוק המכירות הזה הוא שוק קשוח. כולם מוכרים באותה פלטפורמה, ועובדים באותה צורה. אתה חייב להביא אמירה אחרת, שונה וממוקדת, כדי לבלוט בזירת הפעילות. אתגר נוסף: המיתוג היה צריך לחלוש על שני קהלי יעד שונים – חרדי וכללי, ותואם לשניהם.

אחרי למידה עמוקה, הרבה דיוקים, בניית אסטרטגית פרסום ושיווק ועשרות שמות הגענו ל’אוסף’ שזכה ברוב קולות. כשיש כזה דיוק, עיצוב השפה כבר היה חלק הקל.

מי שמש | תוכן לאתר

+
לקרוא עוד

חיה לנדאו | קונספט ותוכן לאתר

+
לקרוא עוד

בול עץ | פיצוח אסטרטגי ודמותגים

+
לקרוא עוד

רימייל | דף מכירה למערכת דיגיטלית

+
לקרוא עוד

עולות לאוויר | דף מכירה

+
לקרוא עוד

רחלי שפירא | אסטרטגיית שיווק ותוכן

+
לקרוא עוד