בול עץ הוא אתר קטלוגי של ערכות יצירה והפעלה למוסדות. הילה, האגדה שמאחורי האתר, הגיע האלי לא רק בגלל שרצתה תוכן חווויתי וקליל, היה לה גם אתגר אסטרטגי שהיא רצתה שאפצח:
איך יוצרים בידול בין מוצרים שעלותם שקלים בודדים למוצרים בעלות של עשרות שקלים ויותר, באיכות ובאופי שונים לגמרי, כשכולם מופיעים באותו אתר, וקהל היעד הוא עדיין אותו קהל היעד?
האאוריקה! הגיע בדמות של אפיון כל סגנון מוצר עם דמותג שונה, פיתוח שם ואופי לכל דמותג, והצגה שלהם בעמודים נפרדים עם טקסט חוויתי מתאים. עכשיו ברור לגמרי ההבדלים בין המוצרים. כאילו לא היה פה אתגר 🙂 והדמותגים כמובן ממשיכים ללוות את המוצרים קדימה, בכל פלטפורמות הפרסום וחומרי השיווק.