ידידוני | הפקת מועדון חברים אכפתי
ילדים חולים ומאושפזים מקבלים ממתקים, פרסים ומשחקים לתעסוקה, אבל תחום הלמידה תמיד נשאר בחסר. ילדים חולים צוברים בלי לרצות, פערים משמעותיים מהכיתה ומחוויית הלמידה, מה שגורם להם גם לניתוק חברתי ואפילו משפיע על קצב ההחלמה וההתאוששות. מערכת ידידוני יוצרת תוכן וערכות למידה לילדים חולים ומאושפזים, המסייעת להם לצמצם פערים לימודיים, ולהנות מחוויה שהיא גם למידה. […]
רבקי וייס | inspiration time
היום, כבר אף אחד לא מצטרף לרשימת תפוצה. לא משנה כמה מעניינת היא תהיה. ובכל זאת, כשהגיעה אלי רבקי, אדריכלית מוכשרת, ואחרי סקר משאבים מעמיק, הבנו ששיווק במייל זה הדבר שהכי מתאים לה. איך עושים את זה? את הסודות האמיתיים נשמור מאחורי הקלעים. אבל מפה לשם צמח לו inspiration time מיני-מגזין השראה לעיצוב הבית, שכולל […]
דקל | בורשור פרופיל חברה
אין כמו טקסט קצר כדי שהלקוח יישאר איתך אבל אין כמו טקסט ארוך כדי להסביר בדיוק מה אתה עושה אין כמו דיגיטל כדי להנגיש את המידע המדויק שהלקוח מחפש ואין כמו ברושור מודפס שאתה משאיר לו על השולחן. בלי לוותר על אף אחד מהפלוסים הללו, תךוך שימת לב למורכבויות ורגישויות יצרנו פרופיל חברה קצר, מסביר, […]
בילונה ו’תושווים’ – עירית בני ברק | ניהול קריאייטיב והפקת דמותג לפעילות קיץ
אם אתה לא בני ברקי שמות הקוד הללו לא אומרים לך דבר, אבל לתושבי בני ברק זה הלו”ז בקיץ. בילונה 1 היתה וואהו. לכן, האתגר האמיתי שלנו היה להסביר לתושבים שבילונה 2 היא וואהו וואהוווווווו עוד יותר. אז השקנו דמותג שילווה את בילונה מכאן והלאה, עם אופי, סיפור וקריצה. הוספנו קמפיין רחוב מסקרן ברמה אחרת, […]
אגף רווחה עיריית אלעד | ניהול יח”צ ותוכן שיווקי
עובדים סוציאליים הם אנשים מדהימים. הם פועלים בשליחות אמיתית, פוגשים יומיום סיפורים לא פשוטים, וכותבים דוחות, המון דוחות. אבל כשזה מגיע לכתיבה שיווקית, אמממ, איך נגיד זאת בעדינות? הם לא משהו. למעשה, זה לא רק עו”סים, הרבה ארגונים מכירים אתך הבעיה הזו: העובדים שלהם מקסימים, ועושים עבודה מעולה, אך פחות יודעים לדוור את זה. לא […]
עיריית אלעד ועמותת ‘יחדיו’ | הפקת חוברת מידע
האתגר האמיתי של הפרויקט הזה היה הדד ליין הקצר שלו. לא בגלל חוסר ארגון, בגלל דחיפות המענה. אסון מירון פגש את כולם בזעזוע עמוק. אגף רווחה בעיריית אלעד נחלץ מיד לפעולה. בעבודה אינטנסיבית בת יומיים וחצי ועמוק לתוך הלילה, הרמנו חוברת הכוללת מדריך להתמודדות עם טראומה ופוסט טראומה, כלים להורים ומידע נחוץ. הדפוס נשאר פתוח […]
חמשת הקלפים להצלחה | פיתוח תוכן למוצר
יש בעולם קצת אווירה של ייאוש ממוצרי ידע. קשה למכור אותם, ואולי הסיבה לזה היא שקצת קשה להשתמש בהם. עובדה, רובינו קנינו מתישהו קורס דיגיטלי, ולא האזנו לו מעולם עד הסוף. אז כדי שמוצר ידע ימכור, ולא פחות מזה – כדי שהוא יעבוד, הוא צריך לספק חוויה אמיתית. איך עושים את זה? מתחילים בתכנון אסטרטגי […]
Fit&Fan* סטודיו להתעמלות אונליין | הקמת משפך שיווקי
בשוק המוצף של רשימות התפוצה צריך להביא תוכן מאוד ייחודי כדי שישמעו אותך, ייראו אותך, יירשמו אלייך, ייפתחו את המיילים שלך, ותכלס יקנו ממך בסוף. הכי מהכל רצינו להעביר את האנרגיות המדהימות של Fit&Fan. אתגר לא קל, כי במייל אין מוזיקה, טראנסים וכדורי פיזיו. אבל עשינו את זה. במילים. ככה זה עם אסטרטגיה מדויקת וכתיבה […]
אוסף מכירות פומביות | פיצוח וקריאייטיב למותג חדש
אוסף הוא בית מכירות לממכר ספרים ישנים, עיתונים היסטוריים, מסמכים מפעם, פיסות עבר (ידעתם שיש מכירות כאלה בכלל?) שוק המכירות הזה הוא שוק קשוח. כולם מוכרים באותה פלטפורמה, ועובדים באותה צורה. אתה חייב להביא אמירה אחרת, שונה וממוקדת, כדי לבלוט בזירת הפעילות. אתגר נוסף: המיתוג היה צריך לחלוש על שני קהלי יעד שונים – חרדי […]
לה ספציה | פיתוח שפת מותג
בשוק שכולם צועקים ‘אופנה’, עד שזו נהייתה מילה שחוקה ודי חסרת משמעות, אנחנו בכלל מדברים על איטליה. מקור ההשראה שלנו, ויצרנית הבדים האיכותיים בעולם. סיקרנו כל מי שמבינה באופנה גבוהה והשארנו לה את מרחב הפרשנות להבין לבד מה היא תמצא אצלנו. איך מדברים איטלקינו? שמות הפריטים בקולקציה הם באיטלקית, באתר שלנו יש גם הסבר למשמעות […]